سوالات متداول

صفحه اصلیسوالات متداول

بیشترین سوالاتی که شما از ما پرسیدید:

حساب کاربری

آیا برای خرید اینترنتی اکسسوری لازم است از قبل در وبسایت ثبت‌نام کرده باشم؟
خیر؛ شما بعد از انتخاب و اضافه کردن اکسسوری مورد نظر به سبد خریدتان می‌توانید اطلاعات فردی و ارسالتان را کامل کنید و پرداخت را انجام دهید.
چطور می‌توانم مشخصات کاربری و آدرس خود را ویرایش کنم؟
بعد از ورود به حساب کاربری خود روی گزینه "حساب کاربری" کلیک کنید. برای ویرایش آدرس‌تان گزینه "آدرس" و برای ویرایش اطلاعات شخصی‌تان روی گزینه " اطلاعات حساب كاربری" کلیک کنید و بعد از انجام تغییرات مورد نظر، دکمه "ذخیره تغییرات" را بزنید.

راهنمای ثبت سفارش

چطور سفارش خرید اکسسوری خود را ثبت کنم؟
بعد از ورود به پروفایل، کالای مدنظر خود را به سبد خرید اضافه کنید روی گزینه ثبت و مرحله بعد کلیک کنید، پس از انتخاب آدرس میتوانید نحوه پرداخت خود را انتخاب کنید.بعد از ثبت سفارش، سیستم کد سفارش شما را پیامک میکند.
چطور مبلغ سفارش را پرداخت کنم؟
شما می‌توانید با تمام کارت‌های عضو شبکه شتاب مبلغ سفارش را به صورت اینترنتی و از طریق درگاه امن بانکی در وب‌سایت اکسسوری تیفانی پرداخت نمایید.
از کجا خیالم راحت باشه که خرید مطمئنی میتونم داشته باشم؟
با خرید امن از اکسسوری تیفانی وجه پراختی شما نزد اکسسوری تیفانی به امانت میمونه تا زمانی که دریافت کالا توسط شما تایید بشه. همچنین تیم پشتیبانی اکسسوری تیفانی سفارش شما رو کاملا پیگیری میکنه و در فرآیند پیگیری یا مرجوعی کالا، اکسسوری تیفانی در کنار شما خواهد بود.
هزینه ارسال چقدر است؟
در حال حاضر هزینه ارسال برای شرکت تیپاکس به صورت ثابت برای تمامی استان‌ها ۹۹۰۰۰ هزار تومان می‌باشد و برای اداره پست با توجه به تعرفه اداره پست متغییر بوده که این مبلغ در زمان پرداخت به فاکتور شما اضافه می‌گردد. ارسال سفارشات بالای ۱ میلیون تومان نیز رایگان می‌باشد.
نحوه ارسال چگونه است؟
تمامی سفارش‌ها با پست سفارشی یا تیپاکس ارسال می‌گردد.
می‌‏توانم کالاهایی که موجود نیستند را سفارش بدهم؟
خیر، فقط امکان خرید کالاهای موجود میباشد
سفارشم را بصورت اینترنتی پرداخت نمودم ، وجه از حسابم کسر شده اما پرداخت سفارشم تایید نشده است؟
در صورتی که مبلغ تا 24 ساعت به حسابتان برگشت داده نشد میتوانید از بانک درگاه پرداختتان پیگیری انجام دهید در صورتی که مبلغ به حساب اکسسوری تیفانی واریز شده باشد از طریق راه های ارتباطی به ما اطلاع رسانی کنید.
آیا می‌توانم برای خرید اکسسوری پرداخت درب منزل را انتخاب کنم؟
خیر؛ متاسفانه امکان پرداخت سفارش در محل وجود ندارد.
چطور مطمئن شوم سفارشم با موفقیت ثبت شده است؟
در صورت موفقیت آمیز بودن خرید، بعد از پرداخت وجه پیامکی حاوی اطلاعات سفارش دریافت خواهید کرد. چنانچه بعد از گذشت یک ساعت پیامکی دریافت نکردید اطلاعات واریزی خود مانند نام و نام خانوادگی، شماره تماس، تاریخ و مبلغ واریزی را از طریق واتساپ، تلگرام و یا صفحه تماس با ما در وب‌سایت، برای ما ارسال نمایید تا در اسرع وقت مشکل را بررسی و رفع نماییم.
در چه ساعاتی امکان خرید اکسسوری دارم؟
شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می‌‏توانید سفارش آنلاین بدلیجات و اکسسوری خود را ثبت کنید.

پیگیری ارسال سفارش

چطور میتوانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی پیدا کنم؟
با ورود به پروفایل و کلیک بر روی گزینه سفارش ها میتوانید به اطلاعات خرید های قبلی خود دسترسی پیدا کنید.
چه زمانی می‌توانم تحویل محصولاتم را انتظار داشته باشم؟
زمان تحویل محصولات بستگی به مکان و شرایط حمل و نقل دارد. اطلاعات دقیق در مرحله نهایی سفارش قابل مشاهده است.
چطور میتوانم سفارشم را پیگیری کنم ؟
با ورود به پروفایل و کلیک روی سفارش ها میتوانید سفارش های در حال اجرا را پیگیری کنید.
مدت زمان تحویل سفارش چند روز است؟
بسته‌های ارسالی توسط پست یا تیپاکس ارسال روز می‌شود. معمولا بین ۲ تا ۵ روز بعد بسته به دست شما می‌رسد.
چطور میتوانم پس از ثبت سفارش آدرس و زمان ارسال را ویرایش کنم؟
در صورتی که سفارش شما ثبت شده ولی هنوز ارسال نشده باشد، می‌توانید با برقراری تماس تلفنی با پشتیبانی وبسایت، آدرس سفارش خود را تغییر دهید. ضروری است که تغییر آدرس سفارش با استفاده از تلفن همراه ثبت شده در وبسایت صورت گیرد و ممکن است ما نیز جهت تامین امنیت سفارشات مشتریان، در جهت تایید از شما سوالاتی بپرسیم.

مرجوع کردن کالا

چطور درخواست خود را جهت بازگرداندن کالا (مرجوعی کالا) به شما اطلاع دهم؟
شما می‌توانید از طریق صفحه تماس با ما درخواست مرجوعی خود را ثبت نمایید و یا از طریق تماس با تیم پشتیبانی درخواست خود را اطلاع دهید.
در چه صورت می‌توان سفارشات را مرجوع کرد؟
در صورتی که محصولات تحویل گرفته شده دارای مشکل باشد یا با عکس محصولات خریداری شده مغایر باشد یا اصلا خوشتان نیامده باشد، می‌توانید با هماهنگی پشتیبانی، محصولات را برگردانید.
تا چند روز مهلت دارم محصول خریداری شده ی خود را مرجوع کنم؟
تا 7 روز بعد از تحویل گرفتن کالا، زمان برای مرجوع کردن دارید.
روش صحیح بسته بندی کالای مرجوعی به چه صورت است؟
کالا می‌بایست در جعبه ارسالی همراه با سلفون و اتیکت بازگردانده شود. به طور کل تحت هر شرایطی که دریافت شده به همان شکل نیز بازگردانده شود.
تا چند بار امکان تعویض وجود دارد؟
شما تا دو بار می توانید یک محصول را تعویض نمایید.
روند رسیدگی به درخواست مرجوعی کالا چگونه است؟
کارشناسان خدمات پس از خرید کالای مرجوعی شما را کنترل کیفیت می‌کنند و بعد از آن با شما تماس می‌گیرند و طبق درخواست شما تعویض و یا مرجوع می‌گردد. لازم به ذکر است اگر کالای مرجوعی مورد تایید کارشناسان قرار نگیرد برای مثال در شرایط اولیه نباشد و یا اتیکت محصول جدا شده باشد کارشناسان ما با هماهنگی قبلی محصول را به شما برمی‌گردانند.
بازگشت وجه پرداخت شده پس از لغو سفارش یا بازگشت کالا به چه صورت می باشد؟
بعد از تایید کالای بازگشتی توسط خدمات پس از فروش واریز وجه تا 72 ساعت کاری آینده صورت میگیرد.

سایر موارد

چگونه میتوانم با شما تماس بگیرم؟
شما می‌توانید از طریق فرم تماس در سایت، ایمیل یا شماره تلفن ما، با ما تماس بگیرید. تیم پشتیبانی ما در اختیار شماست تا به تمام سوالات و نیازهای شما پاسخ دهد.
آیا جواهرات استیل رنگش تغییر می کند؟
به طور کل جواهرات استیل رنگشان تغییری نمی کند و با مراقبت های درست می توانید ماندگاری و براقیت آن ها را حفظ کنید و رنگ های طلایی حساس تر هستند نسبت به رنگ نقره ای به همین جهت اگر ماندگاری برای شما اولویت است رنگ نقره ای آن را انتخاب کنید.
تمام محصولات وب سایت رنگ ثابت هستند؟
خیر، محصولاتی هستند که ماندگاری رنگ پایین تری نسبت به استیل دارند که تمام موارد در توضیحات هر محصول درج شده است.
آیا استیل حساسیت می دهد؟
به طور کل استیل حساسیت زا نیست و ممکن است شما به دیگر موادی که در آبکاری استیل استفاده می شود حساسیت داشته باشید و با این حال اگر شما سابقه حساسیت دارید قبل از خرید بهتر است با ما در تماس باشید تا دقیق تر راهنمایی شوید.
آیا محصولات شما دارای گارانتی هستند؟
بله، اگر در قسمت توضیحات هر محصول رنگ ثابت درج شده باشد و یا اگر هر محصولی 7 روز پس از ثبت سفارش مشکل فیزیکی داشته باشد شامل گارانتی اکسسوری تیفانی است.
کالاهایی که موجود نیستند، چه زمانی در سایت برای فروش عرضه خواهند شد؟
با فعال کردن گردن گزینه " موجود شد خبرم کن " به محض موجود شدن کالا اطلاع رسانی از طریق پیامک صورت میگیرد.
سوال مورد نظرت رو پیدا نکردی؟

با ما تماس بگیر.